Doktor Ox'ın Deneyi | Jules Verne

Bilim kurgu türünden hoşlanmıyorum, biliyorsunuz. Bu kitap da bilim kurguya kaydığından mıdır yoksa fantastik kurgu gibi hissettirmesinden midir bilemedim sevemedim ben bu kitabı. Bir Fransız kentindeyiz, sosyopat bir doktorumuz var, kent sakinleri kendi halinde insanlar fakat bu doktor bir gaz salıyor meydanlardan kente ve herkesin sinir seviyesi yükseliyor. En yakınlar tartışıyor, yaka paça kavga edenler oluyor, kentin yöneticisi bile danışmanlarıyla gırtlak gırtlağa geliyor. Kitapta opera özelinde müzik terimleri verilmiş bol bol. Hikayenin içinde o opera bölümünü -birkaç sayfa- saatlerce okumaya kastırdım desem yeri. Sanırım en çok bunu sevmedim bu kitapta. Seveni vardır, beni açmadı diyeyim hadi. Kitabın bendeki baskısı İş Bankası Kültür Yayınlarından, 96 sayfa ve 9 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎