Kapalı Kapılar Ardında | B.A.Paris

Konya Kitap Fuarı 2022'de Doğan Kitap'tan birkaç kitap aldım. Geçen sene de sohbet etme fırsatı bulduğum arkadaş "bi kitap önereceğim, ciddi gerilim kitabı" dedi. Dedim ver onu da haydi. Neyse, kitabı okumaya başladım, ama diken üzerindeyim. Körlemesine aldın kızım kitabı beğenmezsen ne olacak diye düşünüyorum. Boşuna paniklemişim. Gerilmekten dümbeleğe döndüm okurken. Kitabın kapağında "kusursuz bir evlilik mi büyük bir yalan mı" diye soruyor ya, işte kitabın en özet hali o. Kusursuz görünen bir çift var kitabın baş rolünde. Önce kusursuz çift var mıdır diye sorgulatıyor insana. Sonra ya etrafımızda Jack gibi erkekler varsa paniğini yaşatıyor. Herkese saykonun teki midir diye sorgulayan gözlerle bakmaya başlıyorsunuz. Gerçek bir psikolojik test gibi kitap. Okuyup bitirince geride bıraktığı enkaza bakıp gülümsetiyor ister istemez. Türü gerilim ya romanın, soru şu; beni gerdi mi? Sorunun cevabı da sonuna kadar evet olunca, hem maddi hem de harcadığın zamanın karşılığını vermiş oluyor. Öneri için teşekkürü bir borç bilirim. Kitabın bendeki baskısı Doğan Kitaptan, 304 sayfa ve 48 TL. Bulabilirseniz ve bu tür romanlardan hoşlanıyorsanız ıskalamayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎