Zengin Baba Yoksul Baba | Robert T. Kiyosaki

Kişisel gelişim kitaplarına çok yakın değilim. Kendim görsem, aklıma gelip almam bile. Nedenini bilmiyorum bu türün kitaplarının yüzleri bana epey soğuk geliyor. Bu kitap için de fikrim böyleydi. Üstüne üstlük bu kitap bir de kişisel ekonomimizi nasıl ilerletebileceğimize ilişkin bir konudan bahsediyordu. Paranızı nasıl yükseltirsiniz, yatırımlarınıza nasıl şekil verebilirsiniz, birkaç bin parayla milyonu nasıl volelersiniz şeklinde değişik yaklaşımlar var. Kişisel gelişimin üzerine dünyada parayı en az kovalayan insanlardan bana böyle bir kitap hediye edilince iteleyerek okudum. Bir insanda çalışan kişisel gelişim mottosunun herkeste çalışmasına imkan yok bence. Mesela kitapta eleman diyor ki işte ev al sat yaptım, vergi ödemeden cebime şu kadar kaldı. Kafadan öldün Türkiye'de. Tamam anlatılmaya çalışılan şeyi kendimize uygulamalıyız ama bilemiyorum. Denesek çalışır mı diye düşündüm, sonra da parayı yalnızca hayatımı idame ettirmek için kazanmak istediğime karar verdim. Paranın peşinden giden bir insan olmadım ki 35 senedir, bugün değişsin... Neyse, Robert küçük bir çocukken arkadaşı Mike ile parayı bulmaya çalışıyorlar. Mike'ın babası "zengin baba" bu iki veledi eze eze para kazanmayı öğretiyor, en en en özet haliyle bu yani. Kitabın bendeki baskısı Alfa Yayınlarından, 400 sayfa ve 145 TL. Bana gelmez, beğenenler güle güle okusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎