Günlerden Galatasaray #24

Bir ay bir haftanın ardından yapılan ilk resmi maçın zor geçeceğini düşünüyordum kendimce evet, ama bu kadar yürüyerek oynanacağını da düşünmemiştim açıkçası. Gerçi bu çocuklar ne yapsın bir ay dünya kupası arası bir ay da depremin etkisi derken daha kaç kere bölünecekler kim bilir? Özellikle ilk yarıyı izlerken uyanık kalmakta zorlandım ki ligin başından beri oynadığımız en kötü devre falan olmalı. İkinci yarıda ise nispeten daha derli toplu oynadığımızı düşünüyorum. Özellikle yeni transfer Nicolo'nun oyuna dahil olması bunda etkiliydi. Maşallahı var, sağdan sağdan akarak geliyor. Halen şaşkınım bu çocuğun Galatasaray'ın payına düşmesine. Oynadığı oyunun yanı sıra maçtan sonra verdiği röportaj bile karakterini ve tertemiz bir adam olacağının göstergesi gibi. Nasip olmaz ama bize nasip olursa bir süre daha bu keyfi yaşamak güzel olacak. Maçın tek ve galibiyet golü de Nicolo'dan geldi, ilk maçında galibiyet golü her topçuya nasip olmaz, bu bile kalbinin temizliğini gösterir deyip ince görerek teşekkürlerimi sunuyorum. Kasımpaşa'nın teknik direktörünün Selçuk olması nedeniyle maçın 1-0 bitmesinden memnunum. Selçuk'u yeniden Sami Yen'de görmek yüzümde tebessüme neden oldu. Özellikle de Nando ile yanak yanağa verdikleri fotoğrafları gördükten sonra. Galatasaray ligde üst üste 14. galibiyeti alarak Beşiktaş'ın rekorunu egale etmiş ve ligde üst üste en çok galip gelen takım olmuş dün akşamki Kasımpaşa maçıyla. Rekorlar güzeldir, lakin sezon sonunda şampiyonluk daha güzel olacak. Yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎