Günlerden Galatasaray #6

İstanbulspor 0-1 Galatasaray (Mauro)
Öncelikle alıcınızın ayarlarıyla oynamayın, ama evet, Lucas'ın elleri yeşil. Sahanın çimleri ölmüş de bişeyler olmuş, bunlar da sahayı yeşile boyamışlar LOL! Yere düşen, forma da beyaz ya, Hulk gibi kalkıyor sahadan. Marvel evreni gibi bitirdik maçı. Günün sonunda herkes Nando'ya dönüştü. Maçın biraz rahat ve salaş geçtiğini kabul ediyorum. Öyle ki maça dair aklımda kalan en net şey Kerem'in kullandığı penaltıydı. Şimdi penaltı oldu. Ben kafamın içinde Mauro'nun üst üste kaç gol attığını düşünüyordum. Bekliyorum ki rekorunu bir maç daha yinelesin. Kerem ile iki çikirdeştiler baktım topu Kerem aldı. Geçti topun başına, Mauro'ya pası çıkardı o da gitti dışarı vurdu. Şimdi ben bunu maçı izlerken "yapacağınız işi s2yim" şeklinde yorumladım. Fakat hemen akabinde Mauro, yine Kerem'in pasında şahane bir oturtma vuruşla golü atınca dedim ki; "sizin canınız sağ olsun aslanlarım, haftaya da röveşata deneyin ulan". Bazen önde olmamalarına rağmen böyle şeyler deniyorlar, özellikle Mauro deniyor. Bu kadar da kredisi olması lazım bence, bugün, üstüne uyuyup sağlıklı düşününce. Kaldı ki birbirimizi yemeyelim. Pozisyon gol olsaydı hiçbirimiz, evet HİÇBİRİMİZ, laubalilikten falan dem vurmayıp çatır çatır paylaşacaktık golü. Artık bi dahaki sefere diyelim. Galatasaray bu erteleme maçını da kazanarak ligdeki diğer takımlara yetişti. Şimdi maç fazlasıyla lider. Öbürleri perşembe yenilirse, hoooop başlıyoruz moduna girerim daha 6. haftadan. Zira 6 maçta 16 puan gaaayet güzel ve keyifli. Hedef 24, yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎