Huzursuzluğun Kitabı | Fernando Pessoa

Bıraktım. Hayatımda bir elin parmaklarını geçmeyecek bir şey yaptım ve okuduğum kitabı bitirmeden bıraktım. Bu kitap iyi gelmedi bana. Yordu, yıprattı, akmadı, okumakta en güçlük çektiğim kitap olarak kitaplığımda yerini aldı. Belki ileride başka bir zamanda, başka bir Serap, yeniden dener. Ama 2024 model Serap için bu kitap, okunası değildi. Bir daha hiç okumadığım bir yazarın kitabını alırken bir değil, iki değil, üç kere düşünülmesini öğretti, bu da bir şeydir... Kitapta muhasebeci bir karakterin günlüğünü ve hayatına dair denemelerini okuyoruz. Lizbon'da geçen olaylar, sıfır diyalogla ve yazarın ağzından aktarılıyor. Sanıyorum monolog okumak bana pek iyi gelmiyor olacak ki tam 2 hafta önce başladığım ve gerçekten 2 hafta gibi bir zaman verdiğim kitapta ancak 250 sayfa okuyabildim. Kendi kişisel rekorumu tersten kırdım desem yeridir. Seveni illa ki vardır, daha karanlık ruhlar, daha pesimist insanlar falan... Ama bende çalışmadı. Dediğim gibi, ileride, belki... Kitabın bendeki baskısı Can Yayınlarından, 674 sayfa ve indirimsiz fiyatı 245 TL. Bugünkü ben diyorum ki 245 TL'yi buna vereceğinize YKY'den 2 kitap alırsınız iki yüzer sayfalık, okursunuz. Kaçın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎