Günlerden Galatasaray #24

Samsunspor 0-2 Galatasaray (Victor, Barış Alper)
Akşama ne olur inanın bilmiyorum. Fakat gönlümden geçen maçın berabere biteceği ve ligin kırılma anının dünkü bu maçla gerçekleştiği yönünde. Bir dahaki maça ben demiştim demek nasip olur umarım. Son söylemem gerekeni baştan söylediğime göre maça geçebilirim. Şimdi, Galatasaray'ın bir huyu var. Ben 25 senedir bilinçli olarak Galatasaray maçı izliyorum, bu kulübün tüzüğünde falan var galiba, bir bakmak lazım. Bu huy şu; Galatasaray bir maçta erken gol bulursa, o maç rahat geçer. Bulamazsa kafası kopmuş tavuk gibi döneler durur. Bu maçta duran toptan (ALLAHIM DURAN TOPTAN GOL BULAN GALATASARAY MI?!!!) Victor'un henüz beşinci dakikada bulduğu gol ile rahat başladık maça. Hemen akabinde de tak Barış Alper müthiş çabasıyla ikinci golü attı mı? Attı! Transfermiş, yangın yeriymiş, deplasmanmış, oradan sonrası çok da mühim olmadı açıkçası. Samsun çok ofansif oynadı, zevkli bir maç oldu. Fakat dediğim gibi benimkiler golü erken bulunca maç dönmedi. Maçın adamı olarak Victor'u yazarım. Yalnızca attığı gol ile değil. Sahadaki sakinliği ve golden ziyade defansif olarak verdiği katkı şapka çıkarttırır. Sezon başında düştüğü psikolojiden güçlenerek çıkmasına ayrıca hayran kalıyorum. Maşallah. Bir cümle de hakem üçlüsüne, beşlisine, artık kaç taneyse onlara gelsin. Galatasaray'a ısrarla vermediğiniz penaltılara muhtaç kalırsak ligin sonunda, çok çirkinleşme potansiyelim var. Bir değil iki değil zıkkımın dibi artık. Neyse modumuzu bozmuyoruz. Cuma galibiyeti candır. Hedef 24, yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎