Türk Mitoloji Ajandası | M.Olgay Söyler

Buket Uzuner'in
Defne Kaman serisini okuduğumdan beri mitoloji okuması yapmayı istiyordum. Biraz basitten başlamak istediğim için de belli başlı terimlerden bahseden bu ajandayı aldım. Yılı haftalara bölmüş ve her haftaya bir terim seçip açıklamış. Türk Mitolojisine giriş yaptım diyebilirim bu ajandayla. Ayrıca ajanda olmasından mütevellit haftalık planlama ve takvim sayfaları da mevcut. Hem de zamansız ajanda olduğu için tarih de yazmıyor. Yani bu sene de kullanılabilir, seneye de, beş sene sonra da. Kitabın sıraladığım olumlu özelliklerinin üstüne çıkan en güzel tarafı ise Ayşegül Babalı Ekşioğlu tarafından hazırlanan illüstrasyonlar. Okuduğum sayfalara ve terim anlamlarına harcadığım vaktin neredeyse tamamını terimle ilgili hazırlanan resmi incelemekle geçirdim. Renkli, cıvıl cıvıl bir derleme olmuş. Büyük keyifle okudum. Ve itiraf etmeliyim ki kitaplığımdaki en güzel, en cici şey bu ajanda oldu. Terimleri de sıkmadan giriş seviyesinde anlatmış ki hiç sıkmadı. Bendeki baskı Timaş Tarih'ten çıkma, 240 sayfa ve indirimsiz fiyatı 275 TL. İndirim kovalayıp alın bundan, çok güzel😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎