Kanal D yeni sezon tanıtımı 2010-2011 :)

Kanal D'nin yeni sezon fragmanları son bi kaç sezondur benim büyük beğeniyle beklediğim, izlediğim ve keyifle takip ettiğim tanıtımlardan en özeli oldu. Bu senekini de merakla bekliyordum.

Biraz önce Burcu diye bi arkadaş facebook üzerinden videoyu paylaşınca hemen izleyip bi kaç cümleyle bloga yazmak istedim. En beğendiğim şüphesiz mutfak fragmanlarıydı. Ama bu sezonki de en iyilerden biri olmuş. Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile şarkısının eşliğinde çekilen tanıtım reklamı, Kanal D bünyesinde yer alan programların ve dizilerin ekiplerinin karaoke yaparak şarkıya katılmasıyla oluşturulmuş. En güzel ekip tabii ki bizim dizinin ekibi, yani Kavak Yelleri'nin. Öte yandan Beyaz'ı izlemeyi de özlemişim :)) Bi an önce başlamasını diliyorum. Buyrun efendim tanıtım filmi burada;



Popüler bi cümleyle yazıyı bitirelim. "Adamlar işi biliyor beyler!" Tebrikler Kanal D. Korkarım bu sene de en çok izlediğim kanal siz olacaksınız :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎