Şampiyonluk - Bölüm 1

Ben aylardır buralarda bu takım şampiyon olacak dedim inanmadınız bak nooldu :( Cimbom şampiyon oldu nolacak?! Asıl şampiyonluk kutlamaları 2 hafta sonra, Trabzon maçından sonra. Bizim bu yaptığımız arife gibi, aperitif gibi, fragman gibi bir şey. Galatasarayla ilgili söyleyebileceğim en mantıklı cümle: Birazdan fotoğraflarda da göreceksiniz, bir sürü trollü bir araya toplayıp takım yapmışlar. Şahane olmuş. Dün akşam işten döndüğüm andan itibaren açtım yüzlerce fotoğraf, swf, gif baktım. Bu yazılara gif eklemedim, sırf fotoğraf oldu. Artık gif de eklesem blogger beni dehleyecek :/ Yazıya şampiyonluk - bölüm 1 dedim. Çünkü gelecek hafta Kadıköy'de bölüm 2, sonraki hafta Arena'da bölüm 3 yayınlanacak. Her şampiyonluk bir sonrakine kadar kutlanır, kutlansın. Yürüyedur GALATASARAY!

Son söyleyeceğimi en başta söyleyeyim. Bu adam, baba, hoca, ADAM... Birileri beğenmeyedursun o bizim için en kıymetlimisss. 9 sezon 6 şampiyonluk. Sevmeyen taş olsun! Tribünde kaşkol sallayan hoca oluyormuş, o da bize denk gelmiş. Seçilmiş insanlarız vesselam!

 
 


Buraya bir parantez açacağım. Aşağıdaki fotoğraf çok acı değil mi aslında? Düşünsene cezalısın, takımın şampiyon oluyor, önünde delirmiş gibi seviniyorlar, ama sen kaç dakika sonra inebilirim diye sağdan soldan medet umuyorsun... Kuralını sevsinler BABA sana bişey olmasın!


Maç sonunda el ele akarak gelen takımın şampiyonluk kutlaması mükemmeldi. 
 
 
 
  
  
 
 
SARIII KIRMIZIIII
 
  

Soyunma odasını fotoğraftan değil videolardan izlemenizi öneririm. Müthiş sahneler var.
 


Maçtaki pankartlardan en çok "Game Over Bitches" ı beğendim şahsen.
 
 


Sabri Reyiz ortaya üçlü çektir tayfaya.
Biiiiir, ikiiii, üüüüç. 
Şşşşş...
CİMBOMBOM CİMBOMBOM
 
 
 


Bazı adamlar vardır takımda favoridirler. Bizim takımda bu seneye dair bu elemanlar Selçuk ve Burak oldu. Aralarındaki ilişki başta olmak üzere, oyunlarıyla, dostluklarıyla, birbirini tamamlamalarıyla nescafe ikisi bir arada dahil olmak üzere tüm ikililerden çok daha iyi ikili onlar. İyi ki varlar, iyi ki Galatasaray'dalar. Onlara dair tavsiye edeceğim şey de, dün akşam Lig Tv'de çıktıkları programı izlemeniz. Allah ikisini ayıranın belasını versin der sıradaki fotoğraflara geçerim.
 
 


Son olarak bunlar da şampiyonluk pozları...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎