"Tearing you apart since 1991"

Giggs...
Gördüğüm zaman en duygulandığım futbolcu. Sebebini bilmediğim bir şekilde bu adama kanım kaynamıyor fokurduyor adeta. Bugün teknik direktör olarak Moyes'un kovulmasının ardından takımın başına getirilen Giggs'in yardımcıları Scholes ve Butt. Duygulanmamak elde değil. Hocamın 27 senede inşa ettiği United'ı 8 ayda yerle bir eden adamın gidişine üzülmek şurada dursun, bu fotoğrafı gördükten sonra geç bile kalındığını düşünüyorum. İlk maçtan 4-0'lık galibiyetle çıktı. Tamam bu takım biraz Moyes'un çokça da Hocamın takımı olabilir ama olsun takımın başındaki kimse odur galibiyetin de mağlubiyetin de hakimi. 

Şimdi Fergie Hocam emekli olacağını açıkladığında yapılması gereken Giggsy'nin takımın başına geçmesiydi aslında. İlla ki bi macera denenecekse, Mou'yu da Chelsea'ye kaybetmişken bu adamın en baştan bu takımın başında olması lazımdı. Futbol hakkındaki bilgisi bi yana, United'ı kimse bu adamdan iyi tanımıyor muhtemelen. Oyuncuların içinden gelme bi kere. Hala oyuncu olması ve bu yöntem ile Giggs'e jübile de yapmayacak olmamız benim için win-win durumunun sözlük karşılığı gibi. Giggs United'ın Pep'i olur mu bilemiyorum ama bildiğim şey yukarıdaki fotoğrafı görünce ne kadar memnun ve mutlu olduğum. Gerçi benim mutluluğum ölçüt olmamalı. Ben en son bu şekilde sevgili Bülent Korkmaz'ın Galatasaray'ın başına geçmesine sevinmiştim. Giggsy'nin durumu Kaptan gibi değil de Pep gibi olsun. Şampiyonluk gideli çok oldu, geçenlerde Şampiyonlar Ligi de gitti. Giggs kalsın, UEFA'yı alsın. Bizi mutlu etsin. "Sevmeyelim de taşa mı dönelim" hocamız olsun. Yürüyedursun!

Tam da bu aslında :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎