Günlerden Galatasaray vol.31

Aylar sonra ilk kez deplasman galibiyeti aldık dün akşam Elazığ'da. Gelecek sezon kim gitsin kim kalsın, gelecek seneye nasıl devam edilsin bunun planlarını yaparken, Beşiktaş'ın da mağlup olduğu haberi ile Şampiyonlar Ligine bir adım daha yaklaştık. Bu seneki Galatasaray kadrosu yerli ve yabancı en iyi futbolculardan oluşan bir kadro. Ben 27 yaşındayım benim gördüğüm en kaliteli kadro diyebilirim. Gel gelelim geçen hafta da yazmıştım en kaliteli her zaman en başarılı olamıyor yanında başka doğrulara da ihtiyaç duyuyor. Galatasaray bu sezon için konuşmak gerekirse doğruları bir araya getiremedi. En azından şampiyonluk için... Gecenin ve galibiyetin tek golü Burak Yılmaz'dan geldi. Ben şahsen Sneijder'in golden önceki pozisyon takibiyle golü getirdiğini düşünüyor ve golü ona yazıyorum kendimce. Gecenin bir diğer mühim anı Nando'nun yaşadığı talihsiz sakatlık şüphesiz. MR çekilmesinin ardından belli olacağı söylenmişti dün akşam umarım ters bi durum yoktur.

Meşhur sözdeki gibi şampiyon belli ikinci kim şimdi bunu kovalamak lazım. İkinci olan asıl şampiyon olup Şampiyonlar Ligine giderek şampiyonluğun anlamını yaşayacak zira. Rakibi tebrik etme olgusu bende yok. Resmi site hepimizi temsilen bi bildiri yayımladı zaten, yeter. Adam olana çok bile. Şampiyonlar Ligine doğru yürüyedur GALATASARAY'ım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎