Piraye - Canan Tan

Hayatta doğru zamanda doğru yerde olmak gerek. Bazense en çok can yakan şeyler yanlış zamanda karşıya çıkınca can yakıyor. Piraye, benim hayatımın çok yanlış bir zamanında çıktı karşıma. Canımı en acıttıkları yerden acıyan canı, hayatımın en ters döneminde dokundu kalbime. Hiç üzülmeyeceğim kadar üzülüp, yer yer gözlerim doldu, bazı sayfalarında gözümdeki yaşlardan göremedim satırları. Ortalama bir insanı bu kadar etkilemeyecek kitap bende fırtına etkisi yarattı çok net. Oysa kitabın geneline baktığımızda klişe sayılabilecek, birçok dizide görülebilecek olaylar işleniyor. Ama dediğim gibi bana öyle bir zamanda denk geldi ki Piraye, en sevdiğim kitaplar listesine girdi diyebilirim gönül rahatlığıyla. Kitaptaki bir diğer hoş ayrıntı ise kitabın başlarındaki Nazım Hikmet dizeleri. Bence okunur fakat başta da dediğim gibi herkese dokunmayabilir kitap. 432 sayfalık Canan Tan kitabının liste fiyatı 23 TL.

3 yorum:

  1. Lise1 de okumuştum çok da etkilenmiştim. Sonra Canan Tan'ın diğer kitaplarını okudum. Tiksindim, farklı yörelerde aynı konseptle yazmasına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan Tan'ın İz'ini okudum onu da yazdım bloga. Piraye kadar etkileyici değildi tabii.

      Sil

Yazın bakalım 😎