Şampiyonlar Ligi #1

Fark ettim ki anmamışım adını dünyanın en güzel liginin. 2 gün geçmiş üstünden. Takıma olan kırgınlığım nihayet geçti. Nihayet sakinleşebildim. Dünyanın en romantik taraftarı olan beni bile delirttiler yemin ederim. Oğlum siz niye böyle yapıyonuz diye karşında muhatap bulamadan sinirlenmek çok kötü ya. İlk maçtır günahı olmaz dedik sustuk geçtik. Ama her şeyin bi sonu var. Salı gecesi gördüm ki benim sabrımın bile. Şu adamın didinip yaptığı asist olmasa, hiç umudum kalmayacak da yine de tutunacak bişey buluyor kalp çok sevince. Huuuuff içimdeki romantik yine hortladı toparlayayım. Bu takımdan değilse de hocadan umutluyum bu kez. Sanki toparlayacak gibi hissediyorum. Kalbim temizdir inşallah. Yürüyedur Galatasaray, nolur be, yürü de mutlu olalım. Senden başka tutunacak dalımız kalmadı ulan bari sen yürü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎