Günlerden Galatasaray vol.2

Bursaspor maçının ardından Eskişehir'e karşı da galip geleceğimizden şüphem yoktu şahsen. Aylar sonra Sami Yen'deki ilk maçtı neticede. Fakat beklediğimden farklı şekilde maç 0-0 berabere bitti. Maçın seyircisiz oynanmasının alınan golsüz beraberlikte büyük etkisi olduğunu söylemek mümkün. Yine de farklı oynamasını beklediğim oyuncular var takımda. Bu oyuncuların başında yine Selçuk ve Burak geliyor. Ama malum ikilinin yanı sıra ben Sneijder'in de artık fiziksel olarak takıma katılmasını diliyorum. Zira geçen sezon sonunda elde edilen Şampiyonlar Ligi'ne gidebilme olayının mimarıydı Wes. Hep olumsuzluktan bahsetmeye gerek olmadığını düşünüyorum bu noktada. İkinci maçtan havlu atan taraftarlardan olmadım çünkü. Yeni hoca, yeni sistem, yeni bir çehre... Alışmak için iyi bir hazırlık dönemi geçirmediğimiz aşikar. Sabretmek lazım. Yeni transferlerden Tarık'ı ve Dzemaili'yi beğendim. İlk maçtan ikisinin de nokta transferler olduğunu söylemek mümkün. Fakat ileride nasıl gelişim gösterirler bilemiyorum tabii. Chedjou ise para verilmeden edilmiş bir transfer gibi parlıyor. Nando ise halen takımın en iyisi. Salı gecesi Anderlecht maçı var. Takımın daha konsantre oynayıp ilk maçtan ipleri eline alması lazım. Allah utandırmasın, yürüyedur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎