Günlerden Galatasaray vol.19

Galatasaray'ın Eskişehir deplasmanından bi yerini yaya yaya galibiyet aldığını ben hatırlamıyorum. 28 yaşındayım. Yine karın ağrılarıyla geçen bir maç neticesinde, yine puan kaybına yürürken, kaptan dediğimiz Selçuk görünümlü sevimli insanın golüyle galibiyete ulaştık. Eskişehir deplasmanının laneti lütfen bu şekilde kırılmış olsun. Yoksa benim gönlüm kırılacak artık. Kötü oynadığımız maçlarda kazanıyoruz ya, işte Galatasaray'ı nasıl seviyorum top 5 listeme 3. sıradan giriyor bu durum. İlk ikide Galatasaray'ı statta izlemem 1 numarada, Galatasaray iyi oynayıp kazanması ise 2. sırada. Goygoyu bırak Serap, yola devam. Umut'un Galatasaray'da şansının tutmadığını düşünüyorum maalesef. Çok iyi bir forvet olabilir, çok iyi bir insan olabilir, ama ı ıh yaa. Tutmadı bi türlü. Talihsizlik mi beceriksizlik mi bilmiyorum ama olmuyor maalesef. Burak'ın tez zamanda dönmesi yada takımın 4-4-2ye dönmesi lazım. Umut tek başına yapamıyor. Neyse, 3 puan geldi. Beşiktaş da Fener gibi puan kaybetseydi 8 köşe olacaktım şu an 4-6 köşe falanım. Yürüyedur Galatasaray!

ps.: kaptan görünümlü sakallı şirin, iyi ki varsın. iyi ki doğdun. seni seviyom :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎