Günlerden Galatasaray vol.27

Büyük avantaj kaybettik, kabul. Gel gelelim ben halen Galatasaray'ın şampiyonluğuna yürekten inanıyorum. Galatasaray çok şahane top oynamıyor, ona da fitim. Gel gelelim şampiyonluk yolunda her maçı üst düzeyde oynamaya zaten imkan yok. Önemli olan kötü oynarken bile yürüyebilmek zaten. 
Hepsinin ötesinde, geçen seneki Trabzonspor maçında olduğu gibi bu maçın da suyu çıktı. Geçen sene Burak'ın alnını bir ÇAKMAK ile yaranlar, bu sene de hem Burak'ın canını bezdirdiler hem de Nando'nun üzerine yürüdüler. Şaşkınım. Burak'la ilgili bir karın ağrınız var, tamam. Arkadaş Nando isimli kanatsız melekten ne istediniz? Neyi bölüşemediniz nasıl bir sıkıntınız var ki bu adamı bu kadar delirttiniz. Çok üzüldüm, çok sinirlendim. 
Galatasaray şampiyon olacak. Bir adım geride kalacak hepsi inşallah. Bugünü de 2-1'lik mağlubiyet ile değil yukarıdaki kare ile, Trabzonspor'u şampiyon yapan Burak'ın delirmesiyle hatırlayacağız maalesef. Allah yardımcımız olsun. Yürüyedur Galatasaray'ım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎