Günlerden Galatasaray vol.28

Kafamda kalan maçları yazdığımda bu hafta için bize 3, Beşiktaş'a 3, Fenerbahçe'ye 1 puan yazmıştım. (3'te 3 ^_^) Bir önceki hafta puan kaybederken Trabzon maçından sonra ben şampiyonluğa inanıyorum demiştim. Çok şükür hala inanıyorum ve buradan artık vermeyeceğimizi düşünüyorum, umuyorum ve aslında vermemeyi diliyorum. Çünkü bu seneki şampiyonluk, sezon başındaki G4L4T4S4R4Y'dan şampiyonluğa yürümek anlamına gelecek ve çok özel olacak. Maça dönersek, neredeyse 90 dakika gol olmadı (bana daha uzun geldiği doğrudur) ama Hakan o kafasını yakın direkten uzatıp topu ağlarla buluşturunca, gönlümden geçenleri anlatmama imkan yok. Yine iteleyerek kazanılan bir maç oldu itiraf etmek gerekirse ama 0,5 - 0 galibiyetine bile fitim şu an. Lütfen bozmayalım beyler daha iyi olalım hatta. Yürüyedur GALATASARAY! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎