Arda Turan Aslan Yürekli Kaptan | Sabri Ugan

Arda Turan'ı canım kadar sevdiğimi artık sağır sultan bile duydu zira çığırtkanlık yerine görsellikle anlatıyorum bunu daha çok... Şaka bi yana, Arda ile ilgili okuduğum 2. kitap oldu Aslan Yürekli Kaptan. İlki için reklamları izlediniz. Bir İspanyolun yazdığı kitaba nazaran bir Türkün yazdığı kitabı yeğlerim. Çünkü biz bu adamı sonradan tanımadık. "Elimizde büyüdü" tabirini en çok kullanabileceğimiz insanlardan birisi Arda. Bu yüzden sanırım Sabri Ugan'ın kitabı benim gözümde bir tık önde şu ana kadar. Daha nicelerini okuyacağız inşallah. 

Kitaba odaklanacak olursak Arda'nın Barcelona'dan teklif aldığı süreç ile başlayıp Galatasaray Altyapısına ilk geldiği güne, hatta onun da öncesinde Arda'nın ilk sakatlandığı güne kadar gidiyor. Çoğu yerde duygulandığımı ve gözlerimin dolduğunu itiraf etmeliyim. Yer yer o günleri hatırladım gülümsedim, "aaaağğ ne goldü bee" diye düşündüm. "Allah fenerin belasını versin" dedim :). Ama çok gururlandım, çok duygulandım. Arda ile ilgili genel fikrim bu çünkü her zaman. Kitapla ilgili eleştireceğim tek nokta sayfalardaki yazı puntosunun biraz büyük olması. Alışık olduğumdan fazla olunca ilkokuldaki okuma kitaplarına dönmüş gibi hissettiğimi söylemeliyim. Sonunda bir de Arda Turan röportajının olduğu kitap 200 sayfa ve D&R fiyatı 15 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎