Yağmur Kesiği | Uğur Yücel

Evet, Uğur Yücel başkan bir kitap da yazmış o şahane filmlerin, nefis dizilerin arasında. İyi mi etmiş kötü mü etmiş bilmiyorum ama etmiş işte. O güzel o naif görünümlü adamdan nefis bir kitap bekliyordum oysa ki... Kitabın kapağında yazan "öykü" kelimesinden beklediğim gerçekten öykülerdi. Kitap İstanbul'da geçiyor sanırım. Günümüz İstanbul'u değil ama... Belki mübadele dönemi belki biraz önce... Çünkü Yahudi, Ermeni, Rum karakterlerin yaşadıkları geçmişte geçiyor gibi geldi bana. Net olamıyorum bir türlü çünkü hikayelerin birbiriyle ilintili olduklarını ancak sonuna geldiğinde anlıyorsunuz. Geriye dönüp dönüp tekrar okudum aynı şeyi. Olmadı. Kötü çevrilmiş bi dizi gibiydi. Harry Potter'daki teyzenin bir repliğinin altına "bismillahirrahmanhirrahim" yazmış ya arkadaş, ahanda onun gibi. Yine de saygı duyarım, beğeneni vardır. Beni açmadı. Kitap 152 sayfa D&R fiyatı 14 TL. Okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎