Ekşın! Neşe'Dert'Aşk

Aylardan beri bilet kolluyorum bu oyuna. Bir türlü denk getiremedim. "Ankara'da şu oyunu izleyemeyen bi biz kaldık" diye düşünüyorduk tiyatro ekibiyle... İki hafta önce pazar sabahı 10'da geçtim bilgisayarın başına. Ankara Devlet Tiyatroları biletleri biletiva sitesinden satılır ve satış da 13 gün önce 10.10'da başlar. 10.13'te bilet satışa açıldı. İlk 4 sıra ful, sonraki sıraların da ortaları satılmıştı. 5. sıranın en sağındaki 4 koltuğu hemen işaretledim. O kadar beklemişim ki bu anı, resmen kalbimin atışını duyuyordum. Niye bu kadar heyecanlandığımı ise oyun başladığında anladım...

Neşe'Dert'Aşk, Neşet Ertaş'ın hayatını, Neşet Ertaş şarkılarıyla anlatıyor. Doğumundan kendi tabiriyle "atına binip gittiği" güne kadar... Kah kalkıp şakkıdı şakkıdı oynama isteğine kah gözyaşlarına boğulma hissine karşı koymakta zorlanıyorsunuz oyunu izlerken. Bu Ankara'da 4. oyun izlediğim ve şüphesiz ki en iyisi de buydu. Oyunun bitmemesi için kolumdaki saate bile bakma isteği gelmedi içimden. Alpay Ulusoy'un oyunculuğu tabii ki bir yana ama Mert Kılıç ve sazının müthiş performansına hayran kaldım. Öyle ki, salondan çıkıp dışarıda oyalanırken araç içinde karşılaştığımızda bile göz göze gelip alkışladım o da el sallayarak karşılık verdi, sağ olsun :) 

Mutlaka izleyin. Lütfen izleyin. Bilet bulun izleyin. Hemen izleyin. Hd izleyin. Kesintisiz izleyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎