Kenan Doğulu | İhtimaller

Albümü çok uzun süre çok büyük heyecanla bekledim. Dinledikten sonra da ALLAHIM GOOOOOOL diye bağırmak istedim. Bilenler bilir, Kenan, buçuklu albümler yapıyordu. Şarkıları farklı şekilde düzenleyip tekrar piyasaya veriyordu, İhtimaller de öyle bir albüm. İçinde 1 yeni 10 farklı versiyon yapılmış eski şarkı var. Kenan kendi tabiriyle "şarkılarla oynaşmayı seviyor". Bu albümde de çok iyi caz sanatçılarıyla çalışarak eski şarkılarını caz alt yapılarıyla yenilemiş ve önümüze sürmüş. Cazı pek sevmememe, daha doğrusu sürekli dinlemiyor olmama rağmen ben bu albümü çok sevdim. Çok objektif bakamamakla birlikte bence dinleyin, en azından farklı bir şeyler duymak istiyorsanız, piyasa şarkılarından gına geldiyse... Albümün D&R fiyatı 19.90. Şarkılara gelirsek...

İhtimal: Albümdeki tek yeni şarkı. Dinlemekten o kadar çok keyif alıyorum ki şarkıyı dinlerken kendimi mutlu hissediyorum. Şarkıyı dinlerken limonlu dondurma yer gibi hissediyorum. Böyle serinletiyor, buruk bir tat bekliyorsunuz ama hayır! Çok tatlı şarkı yaa :)

Aşk Oyunu: Şarkıyı bilmeyen kendini en yakın pencereden aşağı bıraksın. Gelelim caz düzenlemesine, bu şarkıyı o kadar çok seviyorum ki kötü görmeme ihtimal yok öncelikle bunu söyleyeyim. Yine de tüm objektifliğimle tekrar tekrar dinledim. Çok iyi olmuş! Fonda en çok bateri keyif verdi bana.

Gelinim: Bu şarkının böyle düzenleneceğini hiç bekler miydiniz? Benim için albümün sürprizlerinden birisi. Gelinim hareketli sayılacak bir alt yapı ile karşına çıkacak ve o halini de beğeneceksin! Hey yavrum hey! Ama beğendim. Çok hem de...

Baş Harfi Ben: Albümde çok sevmediğim tek düzenleme sanırım. Şarkının orijinal haline göre biraz ağır kalmış. Hoşlanmadım. Açmadı beni maalesef. Umarım dinledikçe hoşlanırım. 

Aşkkolik: Kenan'ın son dönemde çıkan en güzel şarkılarından birisi. Caz versiyonu da bildiğimiz versiyonu kadar iyi. Çok yakışmış. 

Kıyamam: Çok kişinin bilmediğine şaşırdığım Kenan'ın eski şarkılarından birisi. Bu şarkıyı nasıl bilmezsin diye çıkıştığım insan bile var. Şarkının orijinalı da caz alt yapılı gibi olduğu için hiç sırıtmamış. Bayıldım!

Sımsıkı: Daha önce de düzenlemişti bu şarkıyı Kenan sanırım buçuklulardan birindeydi. Bu düzenlemesi güzel olsa da ben Sımsıkıyı daha hareketli seviyorum. Baş Harfi Bendeki gibi kestirip atmasam da bayıldım da diyemiyorum...

Can Bebeğim: İşte nefis düzenlemelerden birisi daha! Çok tatlı olmuş. Bilhassa 3.50'den başlayan piyano solosu ile bitime kadar yükselen kısım harika! Albümün geneline bakınca eski şarkıların düzenlenmiş hallerini daha çok beğendiğimi fark ettim şu an. Neden acaba?..

Koca Çınar: İtiraf etmek gerekirse ben bu şarkısını hiç bilmiyorum Kenan'ın. Çok şaşırdım bilmediğime hatta. Belki vaktinde dinlemişimdir ama gerçekten hiç hatırlamıyorum. Önce hemen asıl halini dinledim. Bilmiyor oluşum çok ayıpmış. Caz alt yapısı şarkıyı asıl halinden çok uzaklaştırmamış. Şarkıyı bilmediğimden olsa gerek bana çok farklı gelmedi.

Ex Aşkım: Sımsıkı gibi tekrar tekrar düzenlediği bir şarkı Kenan'ın. Caz halini başarılı buldum. Dinlenir, kendini dinletir.

Yazmışsa Bozmak Olmaz: Bu şarkıyı da o kadar çok seviyorum ki, her halini dinlerim gibi geliyor. Caz halini de çok sevdim. O fondaki baterinin her vuruşuna ayrı bir hece sığdırmış ya Kenan, dinlerken gülümsetti. Çok çok iyi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎