Fakat Müzeyyen Bu derin Bir Tutku | İlhami Algör

Filmini izledim, muhtelif sitelerde filmden yapılan capsleri görüp tav oldum, kitabı da olsun elimin altında dedim aldım. Kitap geldi, kutudan çıkardım, bi baktım incecik bişey. Erdal Beşikçioğlu gibi. Filmden uzak, metaforlar barındıran, filmden daha iyi, yazanın iç sesinden başka bişey okumadığımız, filmle alakası yok demiş miydim? Kapağının detayında canım Sadri Alışık var ki kitapta da bir bölümde Sadri Baba diye onun hayaliyle konuşuluyor. İncecik dedim ya, bi çırpıda bitti. Kötü çeviri, kötü imla, kötü yayımlanan İlahi Komedya'yı bitiremeyip arkasından hafta sonu iki kitap bitirmek resmen içimde yaz rüzgarları estirdi ılık ılık ohh. Bu kitabı okur musunuz bilmiyorum. Okumalı mısınız? Okuyun bence. Zaten vakit kaybı değil, vaktinizi de alacak bir kitap değil. Çünkü 64 sayfa ve D&R fiyatı da 8 TL. Gördünüz mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎