Senden Sonra Ben | Jojo Moyes

İlk kitabı okuduktan sonra bloga yazamamıştım, kitapta bi tutukluk vardı. Belki de benim kafamda eşleştirme sağlayamamamdı sıkıntı. Sonra filmini izledim. Emilia Clarke ve Sam Claflin isimli arkadaşların şahanelikleri ile kafamdaki bütün karakterler oturmuştu. İlk kez bir film kitabının önüne geçti. Sonra kafamda oturmuş yüzlerle bu kez yeni kitabı okudum. Will'in ölümünden sonra Loisa'nın yaşadıklarını okuyoruz. Sırf meraktan başladım, nasıl bağladı acaba diye içine çekiveriyor. Hastaydım, evdeydim ve 1,5 günde bitirdim. Yazar burada kitabın akıcılığına vurgu yapıyor. Kalbi ısıtıyor böyle kitaplar. En azından bendeki etkisi bu. Kitap Pegasus yayın evinden çıkma. Burayı biri görüyor olsaydı, şu yayın evinin kitaplarını okuma demedim mi sana derdi kesin. Ama kitap cidden çok iyi, çevirisiyle, imlasıyla, çok iyi. Ben seviyorum. 456 sayfalık kitabın D&R fiyatı 29,90.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎