Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat | Stefan Zweig

Zweig'in daha birçok kitabını okumak istiyorum. Çünkü bir erkeğin, bir kadını bu kadar başarılı bu kadar net yazabilmesi beni çok şaşırtıyor. Şaşırdıkça hayran kalıyorum. Kitaplar öyle konsantre ki tek seferde okuyup bitiriyorsunuz. Kitapta bir kadının yıllar önce tüm hayatından nasıl tek bir an uğruna vazgeçebileceğini anlatıyor. Hayır, bu kadınların dengesiz ve güvenilmez olduğunu kanıtlamaz. Tutkularıyla yaşayan kadınlar olduğunu kanıtlar ve itiraf etmeliyim ki böyle kadınlar beni etkiliyor. Umarım ben de bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da bu kadar tutkulu olurum. İnsanın bağımlılıklarını düşününce ne kadar aciz bir varlık olduğunu da anlatıyor elbette alt metin olarak. Özetle yine insan psikolojisi ve fıtratının dibine vurmuş Stefan. Bu tarzdan hoşlanıyorsanız da hoşlanmıyorsanız da deneyin. Hoşlanıyorsanız eminim seveceksiniz. Hoşlanmıyorsanız ise Stefan'a hayran kalmak için bile okuyabilirsiniz. Kitabın bendeki baskısı İşbankası Yayınlarından. 80 sayfalık kitabın satış fiyatı sadece 8 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎