Günlerden Galatasaray #6

Dün akşam epey sıkıntılı geçti benim için. Bilhassa ilk yarı. Maçın döneceğinden bile şüpheliydim. Ama bunu asla "gitti maç, puan kaybettik, öldük, bittik" şeklinde yapmadım. Yapanlara da hiçbir zaman anlam veremedim. Yahu bu takım senin sevdan, nasıl başarısız olacak, öleceğiz, biteceğiz diyebilirsin? Ben demedim hiç, diyemem de. İçime sinmez. İnşallah hiç de yapmam. Neyse, dün akşam çok şanssızdık bence. Çok top dönüp Bursa'da kaldı, çok top kaleden döndü, çok top talihsiz şekilde kaleye doğru gitmedi. Kısmet. Igor'un değiştirdiği oyunculara çok şaşırdım bu arada. Gerçekten hiç beklenmedik ve büyük riskli hareketlerdi, kabul. Ama bazen maçları değiştiren hamleler gerekiyor. Igor'un hamlesi böyle bir hamleydi. Tutmasaydı ne olurdu hiç düşünemiyorum ama cidden tuttu 😄 Dilerim bir daha böyle hamleler yapmaya gerek kalmaz. Yapılacaksa da bu adama güvenilmesi gerekiyor, dün akşam gördük. Bursa'yı Fegu ve Tolga'nın 2 golüyle 2-1 yenerek zirvede yalnız kaldık. Şükür. Yürüyedurun aslanlarım! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎