Günlerden Galatasaray #18

Sezonun ilk yarısının son maçından sonra bi forvet, o iş tamam şampiyonuz demiştim. Forvet almadan, hatta as takımdaki 4 futbolcuyu satarak 6 gol birden atacağımızı ben bile hayal edemezdim muhtemelen. Ankaragücü bulunduğu konum ve yaşadığı sorunlar nedeniyle bir kriter olmamalı elbette. Tabii ki halen forvete ihtiyacımız var. Yine de nasıl başlarsan öyle gider düsturundan yola çıkarsak ikinci yarıya 6-0 gibi bir skorla başlamak keyifliydi. Yeni transferlerden Emre'nin performansıyla ilgili fikir edinememekle birlikte Marcao'yu beğendim. Bu çocuk tutar inşallah. Gollerin üçü Henry'den, ikisi Sinan'dan, biri de Badou'dan geldi. Özellikle Badou'nun golü izlemesi keyifliydi. Zaten son goldü ve iki tarafın da maçın sonucunu bilmesinden sebeple çok kasmadığı anlarda geldi. Goller bi yana takımın maçın genelindeki hırsı, oynama arzusu ve özellikle de pas futbolunu sevdim. Kondisyon açısından da daha güçlü geldiler bana. Bilmiyorum ilk maça fazla anlam yüklüyor da olabilirim ama olumsuz bir şey sezemedim. Böyle devam etsin dilerim. Sen yine aslan gibi savaş GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎