Günlerden Galatasaray #1

İlk elin günahı olmaz klişesiyle başlıyorum lige. Deplasman tatavası yapmadan kapatacağım yazıyı. Çünkü gerçekten ilk mağlubiyetin ilk haftadan gelmesinin deplasmanla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Takım hazır değil. Bedenen orada olsalar da zihnen sahada değildi hiç kimse. 2-0'lık mağlubiyet ile birlikte kaçırılan penaltı, görülen kırmızı kart falan da tüy dikti açıkçası. Ve elbette Rodallega'dan bahsetmiyorum bile. Kendisi dünyaya beni mutsuz etmek için gelmiş bu çok belli. Neyse. İlk maçın gerçekten günahı olmaz. Kafayı Samiyen'de oynanacak Konya maçına kitlemek lazım şimdi. Sezonun içerideki ilk maçı, Hocamın cezası bitiyor, kazanıp Mayıs 2019'da koyduğumuz hedef olan 23. şampiyonluğa adım adım yaklaşmamız lazım. Sen yine aslan gibi savaş GALATASARAY, savaşmayınca noolduğunu hepimiz gördük sanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎