İki Şiirin Arasında | Yekta Kopan

İlk kez bir Yekta Kopan kitabı okudum. Çeşitli dergilerde yayımlanmış çeşitli hikayeleri mevcut kitapta. Hikayelerdeki karakterler genelde şehirli insanların yaşadıkları sıkıntılardan yola çıkılarak yazılmış bir kitap olarak karşımıza çıkıyor. Yekta Kopan'ı dinlerken keyif alan biri olarak kitabı bir parça tereddütle aldım aslında. Ama neyse ki tereddütlerim yersiz çıktı. Çünkü dinlemekten keyif aldığım bu adamı okurken de çok keyif aldım. Totalde 11 adet hikaye var kitapta. Benim favorim "Amcamın Yaşama Savaşı" oldu. En sevdiğim cümle ise epey havalı. Diyor ki “hayat, lunaparktaki aynalar gibi. Güldürücü ve kişiyi kendi gerçeğiyle yüzleştirmemeye kararlı.” Nasıl ama?! Kitabın son sözünde Yekta Kopan herkese iyi günler ve geceler diliyor. Ben de aynı şekilde bitireyim. Hepinize iyi günler ve geceler dilerim. Kitabın bendeki baskısı Can Yayınlarından, 144 sayfa ve 16 TL. Hikayeciyseniz, deneyin tekrar görüşelim. Ben uzun kitapçıyım arkadaş derseniz size gelmez maalesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎