Günlerden Galatasaray #3

Maçı insanlarla izlemekten hoşlanmıyorum statta değilsem. Ama sevmediğin ot burnunun dibinde bitiyor ya, benim ki de o hesap... Galatasaray dün akşam Kayseri deplasmanına çıktı. Maçı ite kaka 3-2 kazanarak 3. haftada ilk galibiyetini nihayet alabildi. Hakemin oyunun kontrolünü bir noktadan sonra kaybettiği konusuna katılırım fakat Galatasaray'ın bundan çıkar sağladığını söylemek en kibar tabirle kötü niyettir. Ofsayt gerekçesiyle sayılmayan goller, golden önce yapılan faulün verilmemesi, sırf durumu eşitlemek için verilen kartlar var ve bu yalnız Galatasaray için değil Kayseri tarafı adına da hatalıydı. Herkes maçtan sonra takımına övgüler yağdırmak ister, yalnızca futbol konuşmak ister ama bizi bize bir türlü bırakmıyorlar ki... Oysa ben mesela Belhanda'nın nefis penaltısını konuşmak istiyorum. Steven'ın Galatasaray'a yaptığı ve yapacağı katkıyı konuşmak istiyorum. Takımın özellikle ilk yarıda nefis bir ofans futbolu oynadığını konuşmak istiyorum. Diagne'nin takımdan dışlandığını ve yalnız kaldığını, bunun sebebinin şampiyonluk kutlaması dahil kendi kendini soyutlaması olduğunu düşündüğümü konuşmak istiyorum. Ama bizi bize bir türlü bırakmıyorlar! Neyse bu da böyle olsun. İt ürüsün biz kervanımıza bakalım. Maçın golleri Belhanda, Babel ve Adem'den geldi. Sen yine aslan gibi savaş GALATASARAY! En çok seni seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎