Günlerden Galatasaray #7

Takımda bir rahatsızlık var. Akıllar sürekli başka yerlerde gibi. PSG maçı dışında 10 maç oynadı resmi olarak bu takım sanıyorum. Kupa kaldırdığımız Akhisar maçı, kazandığımız Kayseri maçı dahil hiçbir maçta aklımız sahada değildi mesela. Bu maçta da keza öyle. Fiziksel olarak hazır değil desen diri olduklarını hafta içi gördük. Kalitesiz desen aynı şekilde. Kimse maval okumasın. Haa maç seçmeye rakip seçmeye başlıyorsak da oturup ayrıca konuşalım derim ben. Şu maçta galip gelememeyi falan geçtim, gol bile atamıyorsak tartışacağımız çok başka şeyler vardır bence. Kimin kafası neredeyse saha içine çevirecek. Artık Hoca mı yapar yoksa yönetim mi yapar kim ne yapıyorsa yapsın. Milli takım arasını hiç bu kadar dört gözle beklememiştim gerçekten. Son olarak, şu maçtan sonra penaltı verilmedi hakem kötüydü falan demesin hiç kimse. Neyin hakemi Allahın aşkına, takım top oynamıyor! Neyse. Kapatıyorum artık. Takım böyle devam etmeyecektir diye umuyorum. Tez zamanda yükseliş devrimizin gelmesi sebebiyle... Yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎