Kelebeğin Hayat Sırları | Nil Karaibrahimgil

Sex And The City'nin 5. sezonunun 2. bölümü. Editörler Carrie'ye birkaç köşe yazısını seçmesini çünkü köşe yazılarından bir kitap çıkarmayı teklif ediyorlar. Kitap boyunca hep aklımda Sex And The City'i 254321. kez izlemek vardı bunu itiraf etmem gerekiyor. Bu kitap da Nil'in Hürriyet'te yazdığı yazıların bir derlemesiymiş sanıyorum. Keşke daha sık Hürriyet alsaydım, daha çok okusaydım Nil'i. Şarkılarını dinlemeyi zaten çok seviyorum ki insana bahar çiçekleri açtırıyor dinlerken. Yazıları da böyle hissettirdi okurken. Bilimden, bilgiden, hayata gülen gözlerle bakmaktan, şükretmekten, huzurdan, aileden, kısaca olumlu olan her şeyden bahsediyor Nil bu yazılarında. Bazen kadınlara uygulanan şiddeti, cinayetleri de anlatıyor ki farkındalık yaratabilsin. Aslında tam denize gidince Murat Boz'a beyaz oje sürdürüp bronzlaşmak şarkısını dinlerken okumalık kitap olmuş. O anın huzurunun üzerine Nil'in güzel sözleri de eklenince yaşayacağım mutluluk epey sağlam olurdu muhtemelen. Belki yaza tekrar okumak kısmet olur denize gidince. Çünkü belli aralıklarla okuyup kendinizi telkin edebileceğiniz bir kitap bu. Benim okuduğum baskı Doğan Novus yayınlarından, 296 sayfa ve 33 TL. İyi hissetmek isterseniz, adamınız Nil! Deneyin mutlaka.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎