Bro On The Go | Barney Stinson

Barney Stinson... Rahmetlinin arkasından konuşulmaz ama bu adamda da bu var işte, konuşturuyor. Artık serinin kitap olarak da sonuna geldik. Benim için nefis bir yolculuktu. Kitap erkeklere yönelik, kabul. Fakat ben kadın olarak da çok mutlu oldum okurken. Güldüm, eğlendim. Arada böyle kitaplarla kendime mola vermem keyifli oluyor. E bunu Stinson ile yaparken de ekstra keyif alıyorum. Tüm kitabı okumam birkaç saatimi almıştır en fazla ki işin mola kısmı da buradan geliyor. Hap gibi, okuyoruz, gülüyoruz, bir sonraki kitap için kafamız temizleniyor. Kitapta guru kanka Barney, diğer kankalarına "hayat dersleri" veriyor. Kanka Spor Salonunda, Kanka Sinemada gibi bölüm başlıklarının akabinde her sayfaya bir hayat dersi yerleştirilmiş ki, gülmekten okuyamadığım yerler oldu. İlk iki kitap olan BroCode ve PlayBook'tan biraz geride kalmış olsa da zevkliydi, amacına hizmet etti. Bazı karakterlere yapacağımız veda özel olmalı. Ben de kendi adıma Stinson'a böyle veda ediyorum. Sevdik, güldük, eğlendik. Teşekkürler Carter Bays, teşekkürler Craig Thomas, kitap için teşekkürler Matt Kuhn. Kitabın bendeki baskısı Kurukafa'dan, 144 sayfa ve 17 TL. Neşeli, çok güldüğümüz günler bizimle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎