#24 Galatasaray - Kasımpaşa

Maç günü kar yağacağı günler öncesinden belliydi, uyarılar yapıldı. Fakat federasyon bir türlü maçı ertelemedi, bir gün önce başka bir maçı ertelemesine rağmen bizde erteleme yok falan diye açıklama yaptı federasyon başkanı, sanki ertelemeyi ben yapmışım gibi... Maçtan önce, maç esnasında kar yağmaya devam etti. Görüş açısını falan geçtim, bildiğin ağırlaşmış sahaya çıkacaktı takımlar. Allah kalbimi biliyor ya, sakatlık olmasından korkuyordum. Şükürler olsun kimsenin ahı kimsede kalmıyor. Galatasaray dün Kasımpaşa'yı Kerem ve Mostafa'nın birer golüyle 2-1 geçmeyi başardı. Rotasyonlu takıma rağmen maçın özellikle ilk yarısında oynanan oyun hepimizi tatmin etmiştir diye düşünüyorum. Hoca'nın oyuncu tercihlerine hala ses eden çarpıklar var şaşkınlıkla izliyorum. Ben de düşüyordum bu hataya ama artık bıraktım. Şu 11'i hiçbirimiz çıkarmazdık muhtemelen. Ama bu 11'i sahaya sürünce işte Fatih Terim oluyorsunuz. 3 puanı hiç düşünmeden Hoca'ya yazarım. Fotoğraf Mostafa'nın kullanacağı penaltıdan önce çekilmiş. Penaltı noktasından çamur avuçluyorlar Henry ile Marcao. Gel de bu takımın arzusuna, hırsına, adanmışlığına saygı duyma şimdi... Beni mutlu ediyorsunuz, emeğinizin karşılığını alın şampiyonluk görün Allah da sizi mutlu etsin aslanlarım. Hedef 23! Yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎