#30 Galatasaray - Rizespor

Bir saattir falan ekrana bakıyorum. Ne yazsam sinirim sakinleşir, kendimi nasıl gazlasam günüm güzelleşir diye. Bir şey bulamadım. Puanlar kazanılır, şampiyonluklar kaybedilir problem yok, mevzu bu da değil zaten. Galatasaray dün akşam kazanmak istemedi. Milli takım arası insanlara tatlı gelmiş olacak ki hiç kimsenin aklı maçta değildi yazık ki. Kişisel olarak sevmediğim, hatta kin tuttuğum Rize'ye karşı mağlup olmamalıydı bu takım. Mağlup olmak da demeyelim de, kötü oynayarak hatta oynamayarak mağlup olmamalıydı. Bu saatten sonra Beşiktaş yahut Fenerbahçe puan kaybeder mi, biz kalan tüm maçlarımızı kazanır mıyız gerçekten önemli gelmiyor şu an. Akbaba'nın, Nando'nun ömründen birer yıl çalan, Ogi'nin haftalardır oynamamasına sebep olan takım güle oynaya, eğlene eğlene Sami Yen'e geldi ve dalga geçerek gitti ya, benim konuşmak istediğim başka bir şey yok. Maçın gollerini Emre (20), DeAndre ve rakip kendi kalesine attı. Bilhassa Emre'nin golü çok güzeldi. Kalan maçlardan sağlık dışında bir beklentim yok. Galatasaray'a da Beşiktaş'a da Fenerbahçe'ye de bol şanslar dilerim. Hak eden şampiyon olur umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎