Çikolata Kaplı Hüzünler | Canan Tan

Araya çerezlik bir şeyler atayım dedim. Keşke kallavi bir kitap okusaydım da kafam kazan gibi olsaydı. Yakın zamanda okuduğum Önce Sen Vardın isimli kitabıyla birebir aynı hikayeler vardı içinde. Benzer demiyorum bak, birebir aynı! Artık hangisi önce yazılmış bilemiyorum ama yeni olan kitaba yeni hikayeler yazmaya hiç zahmet edilmemiş, eski kitaptan kopyala yapıştır şeklinde yeni bir kitap çıkarılmış. Gerçi kabahat bende, iki ay önce okumuşsun, sevmemişsin, niye tekrar deniyorsun? Bir seferde anlamayanlar derneği başkanı... Neyse, bu da böyle olsun artık yapacak bir şey yok. Ben yaptım, siz yapmayın. Ya da yapın gitsin, herkes yanlışa kendi düşüp doğrusunu da kendisi bulsun, evet. Kitabın bendeki baskısı Doğan Kitap'tan, 168 sayfa ve 42 TL. (En azından 42 lira vermedim, züğürt tesellisi?) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎