Time | 2021

Netflix evreninden çıkıp biraz da farklı dünyalara ayak basmak maksadıyla GAİN edindim bu hafta sonu. Hazır izin de devam ediyorken ne izlesem kardır mantığıyla yürüyorum. Time, GAİN'de yayınlanan 3 bölümlük bir mini dizi. Ben baktığımda IMDB puanı 8.2/10'du. BBC yapımı. Her bölüm yaklaşık 50 dakika sürüyor. Yani toplamda aşağı yukarı 3 saatinizi alacak izlerken ve bu herhangi bir Baba filminin süresine eşit ki verdiği haz da benzer. İddialı mı oldu? İnanın değil. Alkollü araç kullanırken bir bisikletliye çarpan ve onun ölümüne neden olan Mark, 4 sene mahkumiyetle cezalandırılır. İşte hapishanede geçen o 4 seneyi izliyoruz dizide. Başrolü paylaştığı Eric ise bir gardiyanı canlandırıyor. Dizide anlatılan hikaye aslında suç temalı bir olay. Fakat bana müthiş dramatik geldi. Acıydı. Sertti. Tokatlar gibiydi. Özgürlüğün sağlık ile birlikte bir insanın en büyük zenginliği olduğunu düşündüm sıklıkla. Dizide kafayı kurcalayan soru da şuydu bence; birini öldürmek sizi kötü yapar mı? Diziyi izlemeden önce başka bir hayatı sonlandırmak bir insana yapılacak en büyük kötülük diye düşünürdüm kafadan. Fakat belki de yönetmenin diziyi Mark'ın gözünden anlatmış olması empati kurmamı sağlamıştır ki bu kadar köşeli hissetmiyorum artık. Dizinin 2. sezonu için 2023 tarihi verilmiş. Devam eder mi, bilmiyorum. Ederse bu kez Eric'in hikayesini izleyeceğiz sanırım. 2. sezon gelse de gelmese de size tavsiyem bu 3 bölümü ıskalamayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎