Günlerden Galatasaray #5

Büyük bir iç huzurla başlamak istemiştim bu sezona ve gerçekten hiçbir maçta hakem konuşmayacaktım. Ta ki YKU isimli hakemi Galatasaray - Gaziantep maçına atadıkları anı görene kadar. Acaba şer akan yüzüyle bu maça nasıl damga vuracak diye bekliyordum sağ olsun vurdu da. Lütfen verilen bir penaltı var Galatasaray'a, Allah'ın aşkına Bafe de gitti onu kalecinin göbeğine nişanladı. Bu kadar olur yani! Maçın genelinde üstün taraf, istekli taraf ve yine şanssız taraf bizdik. Bu takımın bu sezon 3-4 farklı kazandığı bir maçı görsem, çocuklara çikolata dağıtacağım gerçekten. Olmuyor yahu. Gidiyor direğe tosluyor top, kaleyi sıyırıp geçiyor, kalecinin kucağına düşüyor ama o üç direğin arasından geçip bir türlü gol ol mu yor! İzlerken tepinerek ağlamak istiyorum hırsımdan bu kısmetsizliğe artık. Ha döndü ha dönecek derken 5 hafta geçti. Temennim 6. maçın dönüş maçımız olması. Maçın ilk yarısında Bafe'nin golüyle beraberliği yakalayıp ikinci yarıda da Sefer'in vuruşunu tamamlayan rakip oyuncunun kendi kalesine attığı golle (teşekkürler superman) 2-1 kazandık maçı. Gollerin ikisinin de asisti Yunus'tan geldi. Geçen maçta Yunus'un sağa çok kapandığından dem vurmuştum. Bu maçta duymuş gibi daha serbest oynadı ve maşallah çok daha iyiydi. Ama Yunus'tan da daha iyisi Sacha oldu. Müthiş bir hız ve ışıl ışıl bir akılla oynuyor. Kocaman bir maşallah da ona. Dilerim oyundan düşmez, dilerim bir yere gönderilmez, ligin altın ayağı bu kez de bir sağ bek olur. Sakatlık kaza bela olmasın, inanın zor değil. Sıradaki?

Maç sonu güzelliğini de paslayıp kaçıyorum öyleyse💖;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎