Günlerden Galatasaray #20

Galatasaray 2-1 Kayserispor (Victor, Dries)
20 senedir futbol izliyorum, çok kötü hakem performansı gördüm, bu en kötülerden birisiydi. Bu kollama, çifte standart işinin de suyu çıkmaya başladı. Tamam Abdülkerim'in pozisyona rakibe penaltı verdin. Ama önceki pozisyonda Halil'in "faulünü" izlemeden kestirip atması ve Dries'in tertemiz golünü saymaması gerçekten çok sinir bozucu. Galatasaray uçuyor, kaçıyor, önü kesiliyor gibi bir iddiam yok, güzel oynadığımızı da düşünmüyorum. Öte yandan atılan golün sayılmaması, şu teknoloji ortamında kafada tereddüt bırakacak seviyede kalınması falan ayıp ya. Lige müdahale etmek niyetinde olan varsa bunu sahada oynayarak yapsın. Böyle göstere göstere yapılması beni ifrit etmeye başladı. Galatasaray adına maç çok başarılı değildi, kabul. Takımın en iyisi Victor'du bence. Wilfred'in bütün topları ayağına istemesi sonra da aldığı topla arizona kertenkelesi gibi sağa sola hareketlenmesi ve pozisyonu mundar etmesinden bana gına geldi. Yine de kazanmak kıymetliydi. Victor'un kornerden attığı gol, sonra da Dries'e "lütfen" verilen penaltı neticesinde maçı 2-1 kazandık. Abdülkerim'in yaptırdığı penaltıyı da bak Allah'ın işine Nando çıkardı. Tabii, takımın buz gibi golünü vermezsen Allah'ın adaleti sizinki gibi oynak değil, şaşmıyor. Neyse başa dönmeyeceğim. Şu maçtan kazasız belasız 3 puanla çıkmak önemliydi, biz de çıktık. Yürüyedurun, hedef 24!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎