#GünlerdenGalatasaray - Fenerbahçe

Fenerbahçe 1-3 Galatasaray (Lucas, Dries, Gabriel)
Tüm hafta Fenerle berabere kalacağız diye ortalarda gezip tam maç saatinde operasyona girmem şoku! Evet maçı izleyemedim. Beklentim çok yüksek değildi açıkçası. Gergin, bol kartlı, golsüz beraberlikli bir maç bekliyordum. Ama Galatasaray'ımız durmamış üç tane atmış. Ben izleyemedim ya, son on yılın en keyifli derbilerinden birisi olmuş. Arkadaşlarım arasında "sen bi dahaki derbiyi izlemesen mi" triplerine girmeye başladılar bile. Neyse bu da böyle olsun. Maçın golleri Lucas'ın oooo şeklindeki golü, Dries'in akıl dolu golü ve Gabi'nin gezdire gezdire attığı gol neticesinde 3 olmuş çıkarması güç olmuş ben ameliyathanede cebelleşirken. Sonra uydur kaydır bi penaltı vermişler Fener'e, hadi gönülleri olsun. Neyse, izlemediğim maçın goygoyunu çevirecek değilim. Çok uzatmamak lazım, neticede bir lig maçıdır, üç puandır, altıda altının bir parçasıdır, liderlik perçinlemesidir, severiz. Yine de son bir kez, goygoydan da çok uzak kalmamak adına, "gitmeeee sana muhtaçlar" askjfalksjfş. Hedef 25, yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎