#GünlerdenGalatasaray - Gaziantepspor

Galatasaray 3-1 Gaziantepspor (Barış Alper, Yunus, Michy)
Ooo 3 golle gelen 3 puan mı? Alırız bi dal! Avrupa maçından önce bu maç ertelendiğinde ligin yeni başlamasından, takımın form tutmaya ihtiyacı olduğundan ertelemenin falan gerekmediğinden dem vurmuştum. Neticede Şampiyonlar Liginden elendik, UEFA'dan devam edeceğiz, bu maçın ertelenmesi pek bir işe yaramasa da kazanmak keyifliydi. Gönül isterdi ki dün akşam Aston Villa ile Şampiyonlar Liginde oynayalım, olmadı. Bazen olmaz. Dönelim maça... Galatasaray'ın bu sezon ligde oynadığı 5. maç Gaziantepspor maçı. Geçen maçta tek eksik Yunus'un artık skora ulaşması demiştim, dua zamanımmış herhalde, bu maçta skora gitti evlatcanım! Evlatcan demişken Efe'nin de ince ince takıma entegre olması çok hoşuma gidiyor. Okan Hoca, bazı maçlarda kendisini denedikçe daha da ısınacağına inancım tam. Maçın adamı olarak tribünler Davinson'u seçti, severiz, sıkıntı yok. Ben Berkan'ı da beğendim. Hoca'nın çift forvetle ve beşli orta saha ile oynatmayı planladığı oyunda ileri geri bek olarak kendisini değerlendireceğini ve bugün de bunu denediği için İlyas'ı oynatmadığını düşündüm. Yediğimiz jeneriklik gol de her sezon bir tane denk gelmese işimiz rast gitmiyor. Nazarlıktır. Maça dair söylemek istediğim son şey Selçuk'un bu stada ne kadar yakıştığı ve onca yıla, artık topçu değil hoca olmasına, rakip olmasına rağmen orada hiç sırıtmadığı olacak. Maç önünde neredeyse herkesle, özellikle Nando ile, sarılışına bayılırım mesela! 5 yiyerek başladığımız 5. yıldız sezonunun 5. maçında 5. galibiyet... Hedef 25, yürüyedurun! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎