Bir Gün Anlayacaksın


Türkçe pop dinliyorum ben kendimi bildim bileli. Sezen Aksu ile, Kenan Doğulu ile, hatta Tarkan ile büyüdüm. Tabii Leman Sam'ın da etkisi yadsınamaz düzeyde oldu hep. Bazen kendini ifade edemezsin de şarkılar devreye girer ya, bugün tam o moddayım. Anlatamıyorum ne hissettiğimi. Hayatımın hiç bir döneminde insanları üzen biri olmadım. Bugüne kadar.. Bugün çok sevdiğim birini istemeden de olsa kırıp döktüm. Ona derdimi konuşarak anlatamayınca bari şarkıya dökeyim dedim. Leman Sam devreye girdi.

Kıyamam Sana şarkısı tam da durumumu ifade ediyor aslında. Şarkıda;

Bir gün anlayacaksın, neden sessizce gittiğimi

diyor. Umuyorum gerçekten anlar neden gitmek zorunda olduğumu. Vazgeçmek için nasıl savaş verdiğimi.. Susmayı da öğretti bana bugünlerde yaşadıklarım. Uzun uzun susuyorum artık. Kalp kırmak istemediğimden.. Kendimi, kimseyi üzecek kadar önemli hissetmediğimden.. Bu da geçecek. Zaman her şeyin ilacı olmak zorunda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎