Samimiyet Başka

Çok uzun zamandır hiç bir iş bu kadar samimi, bu kadar keyifli gelmemişti bana. Ben en son bu sıcaklığı -biraz düşüneyim ımmmmm- sanırım Yabancı Damat'ta yakalamışım. Arada atladıklarım varsa pardon :)) Bu ikisinin sevgili olmasını dizi başladığından beri istiyorum. Ezgi Mola'ya karşı ezelden bir sempatim var. İlker Aksum'un işine ne kadar saygı duyduğunu ve işini ne kadar başarıyla yaptığını anlamak için ise şu duruma kulak vermek yeterli;


Canım Ailem ilk başladığı günlerde İlker Aksum'un oynadığı Halim karakteri bir kaç bölümlük geçici bir karakter olarak girmiş. Sonra öyle bir performans çizdi ki, yardımcı rol olan Ozan Güven'in rolünün bile önüne geçti. Şu fotoğrafı görmek için de bir hâyli beklendi. Ben malesef her hafta takip edemiyorum. Çünkü önce salı akşamı sonra da çarşamba akşamı çıktı. Günleri değişti, maçlarla denk geldi falan.. İşte öyle.. Neyse bu sıcacık fotoğrafı eklemeden uyumayayım dedim. Gözlerim doldu yalan yok (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎