O da özlüyormuş benim bitanem..

Der Nilüfer o en güzel şarkısında. Dı dı dırırım diye başlayan o melodinin içime, taa içime dokunduğu an çok oldu evet. Ama bugün bi başka be bilogum.. İçimden nehirleri, denizleri dolduracak kadar ağlamak geliyor bi yandan. Bi yandan da onu düşünüp sayfalarca gülmek. Bilmeyenlere ağır uyarı!!11! Aşk böyle hastalıklı bişey evladım. Fırsatın varken kaç, kaç, kaç! Kaçsana la!

Şarkının en acı sözü de ne biliyo musun?

O da özlüyormuş, benim bitanem
Öyle yazıyor son mektubunda..


Ha aşk bi de bu bak. Kendi acını, kendi özlemini, kendi hüznünü görmemek. İnadına ötelemek. İnadına onun iyi olması için iyiymiş gibi yapmak. Ha iyi değil miyim? Allah'a şükürler olsun. Hep dedim, hep diyorum. Çok iyiyim, dünyanın en güzel adamıyla, dünyanın en güzel duygusunu yaşıyorum. İşte şu özlemek de olmasa :)


Şarkının yukardaki kısmından sonra "Öyle yazıyor son mektubunda" diyen bi yer daha var. Sevdicekle ben biraz uzak olduğumuzdan, biraz da öyle aşkın sevimli taraflarını yaşamaktan hoşlandığımızdan mektup olayına girdik. Ellerinin değdiği, kokusunun sindiği o kağıdı elime aldığım anda zaman-mekan soyutlanması yaşıyorum çok net! Hele o zarfın içinde mini mini sürprizler varsa değmesinler keyfime.. Şarkıda mektubun yerini mesajlar, mailler almasına rağmen bizim hala mektup yazıyor olmamız gelecek nesiller için de güzel bi hatıra olacak inşallah!

Bu arada malum şarkı için tıkıldayın :)


3 yorum:

  1. sen gene çok şanslısın sevdiceğin her daim yanında.özlem duygusunu ona kavuşacağını bilerek içinde güzelleştiriyorsun.peki ben ne yapayım?sevdiğim insanın bir daha asla geri dönmeyeceğini bilerek onu özlemek inan çok daha acı.işte senin özlemin ile benim özlemim arasındaki çok küçük ama bir o kadarda büyük fark bu.o yüzden özleminin tadını çıkar derim ben

    YanıtlaSil
  2. özlem duygusunu ona kavuşacağını bilerek içinde güzelleştiriyorsun.

    Evet işte yaptığım tam da bu. Hiç şikayet etmiyorum ki zaten :) onu özlemek de güzel..

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle özlemin en güzel hali bu işte.senin adına çok seviniyorum :)

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎