Yazın en güzel ilk şarkısı!

Kaç şarkıcı, kaç sanatçı tanıyorsunuz şarkısının farklı düzenlemelerini yapıp bunları kahve gibi sınıflandıran. Ben bi tane tanıyorum. Ve onun adı Nil Karaibrahimgil!

Nil'in en sevdiğim özelliği kimselere benzememesi oldu hep. Kendi rengini, kendi tarzını, çizdiği yolu hiç bozmadan ilerledi müziğinde. Vaktinde Resmen Aşığım'ı, Peri'yi ortaya çıkararak ve bizlere sunarak yaptığı kıyağı, bu kez de Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum ile yaptı. Son günlerdeki ruh halime daha uygun bi şarkı var mıdır? Sanmıyorum. Şarkının sade, az şekerli, orta ve şekerli olmak üzere 4 versiyonu var. Versiyonlardan biri İskender Paydaş, biri Bülent Uludağ, ikisi de Alper Erinç imzalı. Ben az şekerli versiyonunu attım arşivime. Şarkıyı bu kadar sevmemin nedeni belki de şarkının Nil'in tabiriyle bi "romantik komedi" olmasından ileri geliyor.

Şarkının Sade versiyonu
Şarkının Az Şekerli versiyonu
Şarkının Orta versiyonu
Şarkının Şekerli versiyonu

Tam bi yaz şarkısı değil mi ama :) Son olarak şarkının klibi geliyor, elbette sözlerle birlikte.



Dur dur dur dur dur
Bakma öyle bakma öyle
Çık damarımdan
Yok yok yok yok yok
Yapma böyle yapma böyle
Gitmem yanından
Çalma öyle gelme böyle
Dön kapımdan
Deme öyle onu söyleme
Kork cevabımdan

Hakkında her şeyi duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir?
Aklımda hep yine görmek yine öpmek
Filan..
Her şeyi tek tek anlat istiyorum
Bu aşk değil de nedir?
Aklımda hep yine görmek yine öpmek
Filan..

Güm güm güm güm güm
Atma kalbim atma şöyle
Duyulur dışardan
Çok çok çok çok çok
Çok isteme koparız hayattan
Çalma öyle gelme böyle
Dön kapımdan.
Kokma şöyle kokma böyle
Çık rüzgarımdan..

Hakkında her şeyi duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir?
Aklımda hep yine görmek yine öpmek
Filan..
Her şeyi tek tek anlat istiyorum
Bu aşk değil de nedir?
Aklımda hep yine görmek yine öpmek
Filan..

Senden önce her şeyi silmek istiyorum
Bu aşk değil de nedir?
Sadece adını duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir?
Aklımda hep yine görmek yine öpmek
Filan..


2 yorum:

Yazın bakalım 😎