Roland Garros finali


Gelin sizi Fransa Açık Finali'ne götüreyim :)

Bence Nadal da en az bizim kadar hayran Federer'e. Ya her fotoğrafta da bu kadar yakında durulmaz ki arkadaşım!!!1!111! Öte git biraz!


He aferin öyle sımsıkı sıkı sıkı sar kupanı. Malum İspanyol'sun, ayrıca Real Madrid sempatizanısın maazallah düşürür kırarsın falan, masrafa sokma insanları. Aferin annem :))
ps: Madridistalar kusura bakmicak :)

Bu herif her kupayı alınca ağzına bi götürüp dişiyle kontrol eder :s Bu huyu yüzünden Rafa'nın Türk olduğunu düşünüyorum bazen. Kupa sahte beni kandıracaklar endişesi mi taşıyor gerçekten merak ediyorum. Yavrum, bak kime diyorum evladım! Isırmasana kupayı aaaa!


Son olarak ekselansları! Estetik desen onda, ellerini mükemmel kullandığı teknikler onda, kariyerine laf eden zaten çarpılır. E ikiz çocuğu da koydu :)) Çocuk demişken, Roger bugün yenilince yenge de üzüldü be..


Bi de şampiyona bakalım.. Nadal'ın bu maçtan değil ama servis kullandığı bi video buldum. Sıralamayı söylüyorum;
topları alır,
kullanacağı topu seçer,
kullanmayacağı topları cebine atar,
önce totosuna gider eli,
sonra sol kaşına,
burnuna,
sağ kaşına
ve nihayet servisi kullanır :))
Bu sıralama asla, ASLA değişmez. Bu da Rafa'nın totemiymiş. Saygı duyuyorum :))

3-1 Nadal kazandı kupayı da aldı. Hayrını görsün ne yapalım yani -.-


2 yorum:

  1. bana göre tenisin zirve oyunuydu dünkü maç.Nadal gerçekten hak etti.kısmetse Wimbledon'da alırız rövanşı :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Wimbledon'da alırız dedim aynen :) Tabi Federer gibi seneye görüşürüz de demek lazım.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎