Aylık yazılar #ocak

dayım sağolsun.com
Geçen ayki yazıda kar kar diye melemiştim. Hayaldi, gerçek oldu! Ocak ayı karla başlamasa da, ortalarına doğru nihayet! karı görmeyi başardık. Seviyorum etrafın bembeyaz olduğu zamanları. Buna rağmen en sevdiğim mevsimin de yaz olması ne kadar çelişik (evet çelişik) bir insan olduğumun göstergesi olsa gerek. Başlıyoruz!

  • Bazı kişilere duyulan hasret bir gün de ayrı kalsan bir sene de ayrı kalsan aynı şiddette oluyor. Ama o kişiler beklenmedik bir zamanda hayatınıza dahil oluveriyor. Git de sıkıyosa, diyemezsin ki. Aşk insana git dedirtmez çünkü. Kal dedirtir, benim ol dedirtir, seviyorum ulan diye bağırtır. Söylenecek tek söz de "nerede kalmıştık?" oluverir birden. İyi ki de öyle :) SEVİYORUM MERKEZ!

  • En büyük sevdadan, ikinci büyük sevdaya bir pas geliyor. Galatasaray (tü tü tü maşallah) yola yardıra yardıra devam ediyor. Ya sırf sürekli galip geldiğinden maşallah çekiyor gibi görünmek istemiyorum. Fakat şöyle de bi gerçek var ki kalbimi gümbür gümbür attırıyor bu herifler. O Fatih Terim yok mu, hepsi onun marifeti. Aynen devam. Ben hiç bölmeyeyim.

  • Galatasaray demişken bi süredir Arda'yla ilgili bazı eleştiriler var. Çok konuşmadım bu konuda sağda solda ama sanırım bi iki laf etmek lazım. Arda, Lefter'e başsağlığı dilemek için NtvSpor'a konuk olmuş, vefasızlıktan falan bahsetmiş. Laf arasında da bu kulüp, bize yemek vermedi diye bişeyler demiş. Şimdi, vefasızlık denilen olayda haklı Arda, kaldı ki bugün Galatasaray vefasızlık yapmadı yapmaz diyemez hiç kimse.  Ama Arda biraz da bu gündem olayından kurtulmak için kaçtı İspanya'ya benim bildiğim. Böyle çok sık açıklama yapması, Arda'yı kendiyle çeliştiriyor ki milletin de kızdığı bu bence. Arda biraz daha az konuşsun. Biz de sakin olup işimize bakalım. Asacak kesecek bişey yok.

  • Futbolla ilgili son bişey yazıp bağlıyorum. Totem olayına girdim bi süredir. Maçları aynı yerde, aynı şekilde izlediğimden beri puan kaybetmedik. Hatta Samsun maçında 2-0 geriye düşmüştük ya, işte o sırada ben maçı izleyemiyordum. (Evet, Galatasaray'ın galip gelmesinin sebebi iyi oynaması falan değil benim totem yapmam hahaha)

  • Tamam futbolla ilgili sustum. Malum, geçtiğimiz günlerde Golden Globes ödülleri dağıtıldı. Oscar habercisi olarak lanse edilen ödül törenini bu sene Ricky Gervais sundu. Nasıl güzel aksanı var, nasıl laflar sokuyor anlatmakla olmaz yaşamak lazım. Golden Globes'a göre ön plana çıkan filmleri izlemeye başlayacağım. Her akşama 1-2 film sığdırsam, Oscar'a kadar filmlerin çoğunu izlemiş olurum sanıyorum.

  • Doğum günüm vardı 2 hafta önce. 25 senelik hayatımın açık ara en kötü doğum günüydü diyebilirim. Son kutlayacağım doğum günü diyordum ama o kadar kötü geçti ki, saymam banane diye mızıtasım var. Gelecek sene acısını çıkartmak lazım. Gerçi itiraf etmek gerekirse doğum günü gibi özel günleri abarttıkça abartıyorum. Sonra istediğim gibi geçmedi diye hem kendime hem etrafıma hayatı zindan ediyorum.

  • En yakındaki özel gün sevgililer günü. Tehlikenin farkında mısınız? Beyler :(

  • Hafta sonu gencolarla dışarı çıktık. Bi nargile salonuna gidildi. Nargile yakıldı. Ben de ilk kez nargile içtim. Tamam alkole sigaraya karşı yeşilaycı bi insanım ben. Ama nargile de bi parça keyif işi be. Yedik, içtik, gezdik. Şahane bi gün geçirdim. Hava da sağolsun güneşini saklamadı. Tavsiye ederim. Eve kapanıp kalmamak lazımmış. Ben de bu hafta sonu bunu öğrendim.

  • Bu aralar şeytan kulağına kurşun, hayatımın en verimli dönemini geçirdiğimi söyleyebilirim. Sağlık, iş, aşk, huzur, aile hepsi yolunda. İyi yolda da ilerliyorum. Bakalım ne kadar devam edebileceğim böyle.

  • Yalan Dünya başladı. Gülse Birsel'in yeni dizisi. Bi Orçun karakteri var ki izleyip izleyip gülüyorum. Yalan Dünya'nın müziklerini de sevgili Nil yapıyor. Beyaz ve Gülse Birsel'in oynadığı karakterler dizide birbirlerine aşık oluyolar. İkisinin sahnelerinde de fonda hep aynı şarkı; Nil'den Hakkında Herşeyi Duymak İstiyorum. Hem diziye selam çakmak hem de bu aya uygun olması açısından Nil'e kulaklarımızı vererek bu ayı da kapatıyoruz. Şubata Allah kerim. Sağlıklı ve huzurlu bir ay dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎