Haftalık dizi yorumları | 21-27 Ocak

Dikkat! bu yazı 21-27 Ocak haftasında yayınlanan diziler hakkında ağır spoiler'lar içerir. Ona göre girin okuyun sonra arkamdan bik bik etmeyin. Bi de Sherlock bitti lan. Bildiğin bitti yani. Napıcaz bu adam olmadan koca bi sene :( Son olarak How I Met Your Mother'ın yeni bölümü yoktu bu hafta. Diğer dizilere geçeyim bari..

House, geçen hafta özledim demiştim. Cidden özlediğime değmiş. Zira bildiğimiz çok sevdiğimiz House bölümleri gibiydi. House hastane dekanıyla (Foreman) çekişir, kankasıyla (Wilson) sonunda mutlaka haklı çıkacağı bi iddiaya girip kazanır, House ve patrondan sonra Chase ön plandadır, ikili ilişkiler mutlaka sorgulanır falan.. Klasik bir House bölümüydü yani. Üstteki gif, House'un Wilson ile girdiği iddiadan kazandığı 100 dolar ile purosunu yaktığı anın gifi. Şahaneydi! 


Shameless, 2x3 yayınlandı bu hafta. Geçen haftaki yazıda, Steve ile ilgili konuşmuştum. Bu kadar seven bi adamın puf diye ortadan kaybolması bana inandırıcı gelmiyor falan diye. Bölüm sonunda Fiona'nın dağıldığı anda Steve'e sarılması ve Steve'in o iğrenç saçlarıyla -kısa saçlı hali fenaydı- karşımıza çıkması keşke başka bişey dileseydim o an fikrine varmamı sağlıyor. Lip'e çok üzülüyorum bi de. Gitti o Karen'a aşık oldu başka kız yokmuş gibi. Evlense de kurtulsak. Antipatik yaa.


Gossip Girl, Blair'in bekarlığa veda partisini izledik bol bol. Aslında görümcek diye tabir edilen hatun kişisi Blair'i başta mahvetmek istese de, gecenin sonunda kurtardı. Blair kişisine vereceksin tekilayı vereceksin tekilayı bulsun kafayı böyle güzelleşsin. İzlemeye doyamadım la hatunu :)) Bölüme dair başka diyecek sözüm yok teşekkürler!


The Big Bang Theory, Raj'ın akıllı telefonuyla olan bağına mı yoksa Sheldon'ın bayrak programına mı daha çok güldüğümü bilemiyorum şimdi. Dizi ne zaman durağan döneme girse Leonard&Penny ilişkisine sığınılıyor ama bu bir gerçek. Yeniden deneme kararı aldılar da bug raporu bile vermeye başladılar birbirlerine. Bu rapor beklediğim kadar başlarına bela olmadı. İyi ki de olmadı. Amy diziye çok yakıştı bu arada. Sheldon'a destek olması ve Sheldon'ın bi tek onun sözünü dinliyor olması beni bu sezon en çok güldüren ayrıntı durumunda şu anda.



Seksenler, bu hafta yeni başladı. İlk bölümler her dizi için zordur ama bu dizi kolay atlattı bana kalırsa. Çok keyifliydi. O dönemin olaylarını esprili bi dille anlatacak belli. Yolları açık olsun, umarım kıyıma uğramazlar. Bu arada diziyle ilgili en güzel şeylerden birisi Trt arşivinden faydalanmaları. Mesela 1980 yılına girerkenki yılbaşı programından görüntüler geldi ki müthişti. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎