Sherlock Holmes | Kızıl Soruşturma

fuck yeah Sherlock Holmes!
Filmiydi, dizisiydi derken kitapyurdu.com sayesinde, paşanın kitapları da elime geçti nihayet. İlk kitabı tüm yorgunluğuma ve günün yarısını ofiste geçirmeme rağmen bitirebildim. Dün gece öyle heyecanlı bi yere geldi ki kitap, bugün ofise getirip gizli gizli okudum. Bu ara yoğunluk bi parça azalırsa, her gün de getireceğim. Sherlock Holmes, Kızıl Soruşturma kitabı Holmes ile Watson'ın nasıl tanıştığını ve ev arkadaşlıklarının nasıl başlayıp ilk davalarını nasıl çözdüklerini anlatan bir kitap olmuş. Benim gibi geriden gelen varsa arkada kalıp sonradan pişman olmasın. 

2 yorum:

  1. ben de dizisini izliyordum beklemeye dayanamadım kitabını aldım okumaya başladım elimden düşürmüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İşin ilginci, hepsinde farklı tatlar bulmak. Filmin diziyle, dizinin kitapla, kitabın filmle tek alakası isimler.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎