Haftalık dizi yorumları | 16 Nisan

Dikkat! 16 Nisanda yayınlanan House ve How I Met Your Mother ile ilgili ağır spoiler içerir. Sonra vay ben görmedim, duymadım demeyin. Bu hafta yazı bi hayli gecikti, kabul. The Big Bang Theory'nin yüzüncü bölüme özel çekilmiş özel bölümünün alt yazısını bekledim de çıkmayınca o kaldı. Zaten röportaj ve diziden pasajlar şeklinde hazırlamışlar özel bölümü yani spoiler'lık bi tarafı yok izlediğimde eklerim yine. Başlıyorum,



House; yine yeniden ilişkiler üzerine bir bölüm olmuş. House, hastanın şişme kadınla olan sevgililik durumu üzerinden alayınız asosyal eziklersiniz diye ekibe atarlanınca hepsinde, Chase hariç, başladı bir sevgililik durumları. Yukarıdaki gifler tabii ki en çok güldüğüm sahneydi. Park'ın bulduğu sevgili Park için biçilmiş kaftandı. Chase'e yazmayı bırakırsa bu çocukla olur yani. House asıl kendi asosyalliğine baksın diyeceğim de herif evlendi hem de ufaktan hatununa yazmaya başladı. Tabii benim gibi diziyi 8 sezondur izleyenlerdenseniz, aklınız ister istemez Cuddy'e kayıyor, kayar yani. Hatun son bölümde gelse mutlu sonla bitse, nasıl güzel olur dimiiiiğğ? Romantiğim geldi kaçın!

How I Met Your Mother; daha önce "gelini açıklıyorum Robin! gelini açıklıyorum Nora!" cümlelerimin ardından gelini açıklıyorum Quinn! Barney'nin ruh ikizi gerçekten bu hatun. Bu kadar fırlamalık olmaz artık yuh! Geçen hafta birlikte yaşamaya başladılar bu hafta da sırf Quinn'in striptiz saatlerinde boş kalmamak için Ted'le her gece muhteşem gece olsun diye tuhaf tuhaf işler çıkardı. Tuhaftan kastım cidden tuhaf aslında. Tek tek saymaya üşendim şimdi. Barney'den daha çok güldüren ise Lily'nin Ranjit ile gördüğü erotik rüya oldu. Ranjit'i gördüğünde yüzünün aldığı rengi Marshall'ın katalogdan bulması ise bölümün bombasıydı evet. Lily ve Marshall arasındaki her duygusal sahne gözlerimi dolduruyor. Hele şimdi bi de anne baba olacaklar ya, tamam Serap krizlerde.


Haftaya görüşürüz, öperim.

1 yorum:

  1. İnsanları cezbeden ve her akşam TV başına kilitleyen dizileri TDRG adındaki Release Grubuyla reklamsız, kesintisiz ve kaliteli bir şekilde üyelerine sunan TürkDepo (http://TurkDepo.Biz) ; şimdiden tüm dikkatleri üzerine çekmiş durumda. Bir torrent sitesinden beklenen her şeyi karşılayan, tüm kategorilerini güncel tutmaya özen gösteren ve şimdilik davetiyeyle üye alımı yapan bu harika oluşumun müdavimleri arasında sizler de yerinizi almak isteyeceksiniz. http://TurkDepo.Biz

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎